woensdag 20 maart 2013

Stug doorgaan...



Terwijl het hier buiten voor de tigste keer deze winter
wit aan het worden is,
ga ik gewoon stug door met haken.




Heb vanmorgen ook weer hele fijne kleurtjes katoen gekocht.
(geen foto van, sorry).

Bij het opruimen van (een deel) van mijn kast,
vond ik nog drie mooie bollen wol.




Deze had ik nog bedoeld voor een col deze winter.
Maar onder deze omstandigheden is het niet eens
 zo gek om er nog aan te beginnen....
Mocht het weer toch omslaan
(het gaat toch een keer gebeuren, toch??)
dan heb ik hem vast klaar voor de volgende winter.

Wat een boel reacties heb ik al gekregen op mijn Give Away!!
Mocht je nog mee willen doen, hier even kijken.

Ik heb al zin om ze te haken, maar ik moet nog even wachten.......
(kan ik mooi die col nog maken...)

20 opmerkingen:

  1. Ik zeg: maak die col haha, zooooooooooooo koud zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou idd maar beginnen aan de col. Zo te zien kun je hem bij jullie goed gebruiken, maar ik denk dat het in heel Nederland berekoud is. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die col kan wel om ja brrrrrr wat is het koud, die stomme oostenwind ook :( Wel lekker weer om te haken :) Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is toch echt nog wel tijd voor een lekkere warme col. Hier is Twente is het ook nog volop winter, ach ja ligt ook niet zo ver van de achterhoek... Heerlijke kleurtjes die bloemen, dat doet dan wel weer aan voorjaar denken. Nog even geduld.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. woww dat zijn inderdaad mooie bollen zeg ♥

    mooie granny's zeg....lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die granny's vind ik heel mooi uitkomen met die donkere rand.
    Mooie bollen, ik zou zeggen gewoon maken die col. Met dit weer van tegenwoordig.....

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie granny`s ♥
    En wat een mooie bollen wol zeg
    Gewoon met col........het is nu toch hartje winter met die sneeuw.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,
    Nog 1 week kou en dan komt die lange warme hete zomer, ik weet het zeker!
    Groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier geen sneeuw gelukkig maar wat niet is kan nog komen! Mooi sprei, leve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zeg ook gewoon stug doorgaan!
    Dat doe je goed Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, ja gewoon maken die col! Het kan nog wel even frisjes blijven ben ik bang...
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met die kou is het binnen lekker warm en haken we maar gewoon door :)
    Die col kun je nog gewoon maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier ook koud... mooi garen voor een coll hoor!

    Je mag al eens komen kijken ik heb nu zelf ook een blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie wol inderdaad en die col is ook fijn voor frisse voorjaarsavonden;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja hoor, gewoon maken die col. Het blijft toch nog zeker wel een week 'fris'. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zeg ook; maken die col! :) hier ligt nu ook weer sneeuw. Is dus helemaal niet gek om nog te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wooo it looks VERY cold,I am a summer person and barely know snowy winters. The 3 skeins of yarn is stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Als je aan die col begint te haken, gaat de zon misschien schijnen! Dus doen! Waar je nu mee bezig bent is ook supermooi. En sorry, sneeuw begint vreselijk tegen te zitten, maar ik vind dat je er een prachtige foto van gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb net m'n eerste bloem gehaakt! En dan kijk ik naar jouw werk en dan... pfff.... wat mooi en gelijkmatig en... Ik ga heel hard oefenen =P

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zonet toevallig bij jou terechtgekomen en follower nr 226 geworden. Ik ben compleet verzonken geraakt in jouw blog. Zulke mooie foto's, zoveel verbeelding en fantasie en vooral al die kleuren.

    Als ik dit allemaal zo zie, moet ik dringend weer aan het haken.Je inspireert me. Vooral de bloemetjes op de zwarte ondergrond hierboven zijn schitterend.Wat gaat het worden?

    Zelf ben ik beginnend blogger (2 maand bezig) en sta ik er alsmaar meer versteld van wat er zich in deze wereld allemaal beweegt.Niet te geloven, ik ontdek voortdurend nieuwe werelden en zie allemaal zaken die ik wil uitproberen (en ik had al zo weinig tijd...)

    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.